Hoppa till innehåll

Citroncupcakes med lakritsfrosting!

oktober 30, 2011

Att baka gör mig lycklig, mina kära vän Katarina vet det. Hon tvingade därför mig att under kvällen baka något, och vilken underbar kväll jag haft. Jag bestämde mig för att göra cupcakes fyllda med citronkräm toppade med lakritsfrosting och en söt liten marsipancitron.

Jag använde Leilas grundrecept för cupcakes och klickade i hemgjord citronkräm innan de gräddades. Frostingen är även den gjord efter Leilas grundrecept för frosting, av en händelse hade jag lakritsarom hemma, denna användes som smaksättning.

2 kommentarer leave one →
  1. Katarina permalink
    oktober 31, 2011 6:32 f m

    underbaraste finaste joanna ❤

    ps. "av en händelse hade jag lakritsarom hemma" hahaha ds

  2. Pennie permalink
    oktober 31, 2011 8:56 f m

    Baka mera!! så jag har något att läsa på jobbet.. Pussar i massor

Lämna en kommentar