Hoppa till innehåll

Jag blir galen

april 16, 2010

Det kliar i mina fingrar, jag vill baka, NU! Men nästa vecka smäller det, då får jag flytta in i min nya lägenhet. Det blir grejer det, och då mina vänner, då blir det baka av!

8 kommentarer leave one →
  1. april 16, 2010 6:51 e m

    Åhå så du har fått tag på en lägenhet nu? Told ya att det skulle lösa sig 🙂

    • april 16, 2010 6:55 e m

      Ja, som vanligt hade du rätt magnus 🙂 kom hit så bjuder jag på kakor!

  2. april 16, 2010 9:04 e m

    Jag förstår dig verkligen! Vi flyttade relativt nyligt och oj vad jag saknade mina bakgrejor! Vad kul att du gillar några av mina recept, det gör mig verkligen jätteglad! 🙂

    • april 17, 2010 1:03 e m

      Till på köpet är min symaskin nerpackad också, det gör inte direkt saken bättre! 🙂 jag måste verkligen prova baka dina oreokakor som sagt, det ser verkligen ut som en kaka i min smak!

  3. april 17, 2010 1:42 e m

    Hej, jobbigt när suget slår in, då vill man ju bara baka med en gång!
    Ha en skön helg, kram Karin

  4. april 17, 2010 3:24 e m

    fina och söta cupcake

Lämna en kommentar