Hoppa till innehåll

Kreativitet är lika med lycka

maj 24, 2010

Jag känner mig helt avskärmad från världen, inget internet i min nya lägenhet ännu! Dock har jag packat upp mitt pysselbord med alla tillhörigheter, LYCKA! Var tvungen att kila ner till syster och kika mailen och lägga upp några bilder från mitt pysslande som ägde rum inatt, det gick inte att sluta, herregud vad roligt det var! Jag fixade bland annat med ett studentkort till min lilla prinsessa, det är inte riktigt klart men en liten bit hann jag allt.

4 kommentarer leave one →
  1. maj 24, 2010 8:23 e m

    åh, vad härligt att du får komma igång igen! 🙂

    • maj 25, 2010 8:37 e m

      ja jankan-plankan, önskar dock att jag hade någon mystisk sjukdom så jag slapp sova, på så sätt skulle man kunna jobba och göra vardagliga saker på dagarna och pyssla och baka hela nätterna 🙂

  2. maj 25, 2010 9:34 f m

    Inte visste jag att du var så kreativ.. 🙂

Lämna en kommentar