Hoppa till innehåll

Blåbärscupcakes med American twist

juli 28, 2010

Ikväll ska jag på avskedsfest för lilla Kajsa som ska flytta till USA i ett helt år. Jag ställde därför till med storbak och detta blev resultatet, blåbär- och citroncupcakes med creme cheese frosting. Receptet är Leilas grundrecept för cupcakes och sedan tillsatte jag 200 g blåbär (100 g för enkel sats). Flaggorna har jag gjort med dekorationspärlor, pyntgelé och marsipan färgad med blå karamellfärg, gulligt värre!

7 kommentarer leave one →
  1. juli 28, 2010 6:33 e m

    Vilka fina cupcakes

  2. Lisa permalink
    juli 29, 2010 6:12 f m

    Så otroligt fina! Och goda 🙂 Du är så duktig gumman!

  3. Sis permalink
    juli 29, 2010 8:54 e m

    Nu sitter jag här på jobbet och önskar att jag hade snott några cuppisar ur din frys i morse, IT’S GOING TO BE A LONG NIGHT! puss

  4. augusti 1, 2010 8:04 e m

    Hej! Jag upptäckte precis din nya blogg och ju mer jag läser, ju hungrigare blir jag! =) Det du bakar verkar så himla gott! Hoppas allt är bra med dig. Kramar/ Ellen

  5. Lisa permalink
    augusti 4, 2010 9:55 e m

    Åh Tack så mycket Joanna! Vad glad jag blir över att du tycker det! 😀

    Wow vilka coola cupcakes! Jättefiffiga o snygga flaggor du har gjort 🙂

    /Lisa – Sockerrus

Lämna en kommentar